Wczytuję dane...
FAQ

                                                                         FAQ

Zapomniałem hasła, co zrobić?

Jeśli zapomnimy swoje hasło, należy kliknąć w napis „zapomniałem hasła” i podać swój adres e-mail, który był podany przy rejestracji konta. Na adres e-mail przyjdzie link ze zmiana hasła na nowe.

Czy muszę się rejestrować żeby zrobić zakupy?

Nie trzeba, można zrobić zakupy bez rejestracji. Wtedy nie ma jednak możliwości sprawdzenia historii zamówień i za każdym razem trzeba wprowadzić swoje dane do wysyłki. Dla zarejestrowanych użytkowników mamy przygotowane specjalne promocje.

Jak zarejestrować swoje konto?

Aby zarejestrować konto wystarczy kliknąć w lewym górnym rogu znaczek menu i u góry będzie informacja "Zarejestruj mnie", proszę kliknąć i wypełnić odpowiednie pola. Po naciśnięciu przycisku "dalej" zostanie wysłany e-mail z linkiem aktywującym na Państwa skrzynkę pocztową. Po kliknięciu w link i zalogowaniu się można przystąpić do zakupów w sklepie.
Pole logowania i rejestracji znajdą Państwo w lewym górnym menu i na dole strony.


Warunki zwrotu towaru:

1. Oryginalne opakowanie w stanie dobrym.

2. Nieużywany (wszelkie plomby, folie, zaślepki itp. nie mogą być naruszone).

Czy wysyłają Państwo towar za granicę ?

Tak, w tym celu prosimy o kontakt e-mail: ifajnysklep@gmail.com w tytule wpisując : Wysyłka za granicę

Czy wysyłacie numery listów przewozowych na e-mail ?

Tak, wszelkie informacje łącznie z numerem listu przewozowego otrzymają Państwo na e-mail oraz można sprawdzić na liście zamówień w ramach swojego konta.

Czy wszystkie produkty objęte są gwarancją?

Tak, wszystkie produkty objęte są gwarancją producenta lub dystrybutora. Naprawy gwarancyjne świadczone są w autoryzowanych przez producentów punktach serwisowych zgodnie z warunkami gwarancji.

Produkty posiadające kartę gwarancyjną należy reklamować w serwisach wskazanych w dokumencie gwarancyjnym producenta. 

Złożyłem zamówienie i dostałem informację że produkt jest niedostępny, czemu?

Towary w naszym sklepie są stałe monitorowane jednakże może zdarzyć się sytuacja gdy w tym samym momencie kilka osób będzie kupować ten sam produkt z ostatnimi sztukami. Stąd czasami może zdążyć się, że otrzymają Państwo informacje o niedostępności zamówionego towaru.

Jak można opłacić zamówienie?

- przelewem na konto sklepu,
- kurierowi podczas odbioru przesyłki (zapłaty za pobraniem- gotówką u kuriera),

Jaki jest koszt wysyłki?

Wszystko zależy od produktów i ich wagi. Więcej informacji znajdą Państwo w zakładce: Koszty Wysyłki

Jak się z Wami skontaktować?

Wszystkie dane kontaktowe są podane w zakładce kontakt.

e-mail : ifajnysklep@gmail.com
tel: 737186207

Czy sklep posiada regulamin?

Oczywiście że tak, znajdą go Państwo z zakładce Regulamin.